Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΣόρκος, Γεώργιος Ν.el
dc.date.accessioned2020-04-06T09:13:02Z
dc.date.available2020-04-06T09:13:02Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other20304
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52162
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8066
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική Εκπαίδευση--Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί--Στάσειςel
dc.subject.otherΟικογένεια και Σχολείοel
dc.titleΗ συμπερίληψη μαθητών κινεζικής καταγωγής στο ελληνικό σχολείο: οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών, οι "φωνές" των μαθητών και ο ρόλος της οικογένειαςel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.contributor.committeeMemberΠανταζής, Βασίλειοςel


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International