Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚουτούζης, Εμμανουήλel
dc.creatorΜανάρα, Άννα Κ.el
dc.date.accessioned2020-04-06T09:12:22Z
dc.date.available2020-04-06T09:12:22Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other20247
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52111
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8015
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜάθηση -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΟργανισμοί -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subject.otherΘεωρίες μάθησηςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικήςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσειςel
dc.titleΟ σχολικός οργανισμός στα πλαίσια του οργανισμού μάθησης και η διάσταση-αξιοποίηση του χρόνου: από το New Hampshire στη Θεσσαλίαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International