dc.contributor.advisor | Κουτούζης, Εμμανουήλ | el |
dc.creator | Μανάρα, Άννα Κ. | el |
dc.date.accessioned | 2020-04-06T09:12:22Z | |
dc.date.available | 2020-04-06T09:12:22Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | 20247 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/52111 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8015 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Μάθηση -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Οργανισμοί -- Διοίκηση και οργάνωση | el |
dc.subject.other | Θεωρίες μάθησης | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση -- Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί -- Στάσεις | el |
dc.title | Ο σχολικός οργανισμός στα πλαίσια του οργανισμού μάθησης και η διάσταση-αξιοποίηση του χρόνου: από το New Hampshire στη Θεσσαλία | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |