Show simple item record

dc.contributor.advisorΚουτούζης, Εμμανουήλel
dc.creatorΜανάρα, Άννα Κ.el
dc.date.accessioned2020-04-06T09:12:22Z
dc.date.available2020-04-06T09:12:22Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other20247
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52111
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8015
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜάθηση -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΟργανισμοί -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subject.otherΘεωρίες μάθησηςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικήςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσειςel
dc.titleΟ σχολικός οργανισμός στα πλαίσια του οργανισμού μάθησης και η διάσταση-αξιοποίηση του χρόνου: από το New Hampshire στη Θεσσαλίαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International