Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣαραφίδου, Γιασεμή-Όλγαel
dc.creatorΑντωνιάδου, Άννα Ι.el
dc.date.accessioned2020-04-06T09:12:22Z
dc.date.available2020-04-06T09:12:22Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other20246
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52110
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8014
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτική ηγεσίαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσειςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.titleΟι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την κατανεμημένη ηγεσία και η σχέση τους με την οργανωσιακή δέσμευσηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International