Show simple item record

dc.contributor.advisorΣαραφίδου, Γιασεμή-Όλγαel
dc.creatorΑντωνιάδου, Άννα Ι.el
dc.date.accessioned2020-04-06T09:12:22Z
dc.date.available2020-04-06T09:12:22Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other20246
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52110
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8014
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτική ηγεσίαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσειςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.titleΟι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την κατανεμημένη ηγεσία και η σχέση τους με την οργανωσιακή δέσμευσηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International