Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΔερμιτζάκη, Ειρήνηel
dc.creatorΒαΐτση, Δήμητρα Α.el
dc.date.accessioned2020-04-06T09:11:36Z
dc.date.available2020-04-06T09:11:36Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other20077
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/52023
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.7927
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ανάγνωση -- Έρευναel
dc.subject.otherΓνωστική ψυχολογία -- Μάθησηel
dc.subject.otherΑξιολόγηση και βαθμολογία (Εκπαίδευση)el
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Αξιολόγησηel
dc.subject.otherΜαθητές -- Αξιολόγησηel
dc.titleΗ αξιοποίηση του portfolio στο νηπιαγωγείο ως μέσου για προαγωγή των μεταγνωστικών διεργασιών των παιδιώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.contributor.committeeMemberΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International