Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΖιμπής, Αριστείδης Χ.el
dc.creatorΜητρούσιας, Βασίλειος Δ.el
dc.date.accessioned2020-03-12T14:11:51Z
dc.date.available2020-03-12T14:11:51Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19304
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/51909
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.7813
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑνατομία, Ανθρώπινη -- Μελέτη και διδασκαλία (Τριτοβάθμια)el
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Τριτοβάθμια -- Έρευναel
dc.titleΣυγκριτική μελέτη και αξιολόγηση τεσσάρων μεθόδων διδασκαλίας του μαθήματος της ανατομίας σε φοιτητές ιατρικήςel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Ιατρικής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑρβανίτης, Δημήτριοςel
dc.contributor.committeeMemberΒαρυτιμίδης, Σωκράτηςel
dc.contributor.committeeMemberΒάσιου, Αικατερίνηel
dc.contributor.committeeMemberΓουργουλιάνης, Κωνσταντίνος Ι.el
dc.contributor.committeeMemberΣγάντζος, Μάρκοςel
dc.contributor.committeeMemberΧαντές, Μιχαήλel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International