Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΧατζηγεωργιάδης, Αντώνηςel
dc.creatorΠαπαγιάννης, Ελευθέριοςel
dc.date.accessioned2020-03-12T14:10:22Z
dc.date.available2020-03-12T14:10:22Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other18489
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/51779
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.7683
dc.language.isoenen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑθλητισμός -- Ψυχολογίαel
dc.subject.otherΚίνητρα (Ψυχολογία)el
dc.subject.otherΑυτοδιάλογοςel
dc.subject.otherΦυσική αγωγή και εκπαίδευσηel
dc.titleThe effects of self-talk strategies on divided attention following physical exhaustionen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΚομούτος, Νικόλαοςel
dc.contributor.committeeMemberΘεοδωράκης, Γιάννηςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International