Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΒλάχος, Φίλιππος Μ.el
dc.creatorΣέχα, Βικτώριαel
dc.date.accessioned2020-02-24T13:05:19Z
dc.date.available2020-02-24T13:05:19Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19457
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/51156
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.7060
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔυσλεκτικά παιδιά -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΜαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευση -- Μαθηματικάel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.titleΔιερεύνηση των λαθών που κάνουν οι μαθητές με δυσλεξία στην επίλυση μαθηματικών προβλημάτωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.contributor.committeeMemberΣταθοπούλου, Χαρίκλειαel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International