Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΛουκόπουλος, Αθανάσιοςel
dc.creatorΜουστάκα, Αναστασία Α.el
dc.date.accessioned2020-02-24T13:05:09Z
dc.date.available2020-02-24T13:05:09Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19598
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/51136
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.7040
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΝηπιαγωγεία--Μέθοδοι διδασκαλίαςel
dc.subject.otherΤεχνολογία της πληροφορίας και της επικοινωνίαςel
dc.subject.otherΗλεκτρονικοί υπολογιστές--Μελέτη και διδασκαλία (Προσχολική)el
dc.titleΗ χρήση των Τ.Π.Ε. στο νηπιαγωγείο: περίπτωση της Φθιώτιδαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International