Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΛουκόπουλος, Αθανάσιοςel
dc.creatorΑλεξάκης, Χρήστοςel
dc.date.accessioned2020-02-24T13:05:07Z
dc.date.available2020-02-24T13:05:07Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19656
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/51132
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.7036
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση,Δευτεροβάθμια--Αξιολόγησηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικό λογισμικόel
dc.subject.otherΒιολογία--Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)el
dc.titleΑνάπτυξη υλικού αυτοαξιολόγησης μαθητή στο μάθημα βιολογίας γυμνασίουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International