dc.contributor.advisor | Σταμούλης, Γεώργιος | el |
dc.creator | Κλέτσας, Νικόλαος | el |
dc.date.accessioned | 2020-02-24T13:05:04Z | |
dc.date.available | 2020-02-24T13:05:04Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | 19657 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/51126 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.7030 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Τεχνολογία της πληροφορίας και της επικοινωνίας | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Δευτεροβάθμια | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση--Μεθοδολογία--Νέες τεχνολογίες | el |
dc.title | Απόψεις των καθηγητών ελληνικής φιλολογίας β/θμιας εκπαίδευσης του Ν. Φθιώτιδας για τα προσδοκώμενα οφέλη από την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική πρακτική | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |