Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.creatorΚλέτσας, Νικόλαοςel
dc.date.accessioned2020-02-24T13:05:04Z
dc.date.available2020-02-24T13:05:04Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19657
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/51126
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.7030
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤεχνολογία της πληροφορίας και της επικοινωνίαςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμιαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση--Μεθοδολογία--Νέες τεχνολογίεςel
dc.titleΑπόψεις των καθηγητών ελληνικής φιλολογίας β/θμιας εκπαίδευσης του Ν. Φθιώτιδας για τα προσδοκώμενα οφέλη από την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική πρακτικήel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International