Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.creatorΚλέτσας, Νικόλαοςel
dc.date.accessioned2020-02-24T13:05:04Z
dc.date.available2020-02-24T13:05:04Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19657
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/51126
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.7030
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤεχνολογία της πληροφορίας και της επικοινωνίαςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμιαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση--Μεθοδολογία--Νέες τεχνολογίεςel
dc.titleΑπόψεις των καθηγητών ελληνικής φιλολογίας β/θμιας εκπαίδευσης του Ν. Φθιώτιδας για τα προσδοκώμενα οφέλη από την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική πρακτικήel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International