Show simple item record

dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.creatorΛάτου, Χαρίκλειαel
dc.date.accessioned2020-02-24T13:05:04Z
dc.date.available2020-02-24T13:05:04Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19783
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/51125
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.7029
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤηλεφωνία μέσω διαδικτύουel
dc.subject.otherΤηλεφωνία μέσω Διαδικτύου--Ποιοτικός έλεγχοςel
dc.titleΗ τηλεφωνία στο διαδίκτυο: εξελίξεις και ποιότητα υπηρεσίας/εμπειρίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International