Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣταμούλης, Γεώργιοςel
dc.creatorΑναγνωστόπουλος, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2020-02-24T13:05:02Z
dc.date.available2020-02-24T13:05:02Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19647
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/51120
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.7024
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια--Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση,Δευτεροβάθμια--Αξιολόγησηel
dc.titleΠοσοτικές-ποιοτικές προσεγγίσεις και η εφαρμογή του θεσμού της μαθητείας στη δευτεροβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση στις περιφερειακές ενότητες Εύβοιας και Βοιωτίας κατά τη σχολική περίοδο 2016-2017el
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International