Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΑσημόπουλος, Στέφανοςel
dc.contributor.advisorΦιλιππάτου, Διαμάντωel
dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.creatorΓεροκώστα, Θεοδώρα Σ.el
dc.date.accessioned2020-02-24T13:04:54Z
dc.date.available2020-02-24T13:04:54Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other20017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/51104
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.7008
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑυτιστικά παιδιάel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.titleΔιαφοροποιημένη διδασκαλία εννοιών του φυσικού περιβάλλοντος για ένα παιδί Δημοτικού Σχολείου στο φάσμα του αυτισμούel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International