Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑσημόπουλος, Στέφανοςel
dc.contributor.advisorΦιλιππάτου, Διαμάντωel
dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.creatorΓεροκώστα, Θεοδώρα Σ.el
dc.date.accessioned2020-02-24T13:04:54Z
dc.date.available2020-02-24T13:04:54Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other20017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/51104
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.7008
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑυτιστικά παιδιάel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.titleΔιαφοροποιημένη διδασκαλία εννοιών του φυσικού περιβάλλοντος για ένα παιδί Δημοτικού Σχολείου στο φάσμα του αυτισμούel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International