Show simple item record

dc.contributor.advisorΑσημόπουλος, Στέφανοςel
dc.contributor.advisorΦιλιππάτου, Διαμάντωel
dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.creatorΓεροκώστα, Θεοδώρα Σ.el
dc.date.accessioned2020-02-24T13:04:54Z
dc.date.available2020-02-24T13:04:54Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other20017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/51104
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.7008
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑυτιστικά παιδιάel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.titleΔιαφοροποιημένη διδασκαλία εννοιών του φυσικού περιβάλλοντος για ένα παιδί Δημοτικού Σχολείου στο φάσμα του αυτισμούel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International