Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΖμας, Αριστοτέληςel
dc.creatorΝτούφα, Ιωάννα Ν.el
dc.date.accessioned2020-02-24T13:04:53Z
dc.date.available2020-02-24T13:04:53Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other20010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/51101
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.7005
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Επαγγελματική ικανοποίηση -- Έρευνα -- Ελλάδα --Εύβοια (Νομός)el
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Διοίκηση και οργάνωση -- Ελλάδα -- Εύβοια (Νομός) -- Έρευναel
dc.subject.otherΣχολεία -- Διοίκηση και οργάνωση -- Ελλάδα -- Εύβοια (Νομός) -- Έρευναel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσεις -- Ελλάδα -- Εύβοια (Νομός)el
dc.titleΕπαγγελματική ικανοποίηση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: ο ρόλος του διευθυντή της σχολικής μονάδαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International