dc.contributor.advisor | Παπαδοπούλου, Μαρία | el |
dc.creator | Μόγλη, Μαρίνα Χ. | el |
dc.date.accessioned | 2020-02-24T13:04:49Z | |
dc.date.available | 2020-02-24T13:04:49Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | 19989 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/51092 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6996 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Ελληνική γλώσσα -- Μελέτη και διδασκαλία | el |
dc.subject.other | Εκμάθηση δεύτερης γλώσσας | el |
dc.subject.other | Μετανάστες -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Πολυπολιτισμικότητα | el |
dc.title | Μαθαίνοντας την ελληνική ως δεύτερη γλώσσα σε μη-τυπικές μορφές εκπαίδευσης | el |
dc.type | doctoralThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Γκανά, Ελένη | el |
dc.contributor.committeeMember | Μάγος, Κωνσταντίνος | el |