Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Μαρίαel
dc.creatorΜόγλη, Μαρίνα Χ.el
dc.date.accessioned2020-02-24T13:04:49Z
dc.date.available2020-02-24T13:04:49Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19989
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/51092
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6996
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕλληνική γλώσσα -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΕκμάθηση δεύτερης γλώσσαςel
dc.subject.otherΜετανάστες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠολυπολιτισμικότηταel
dc.titleΜαθαίνοντας την ελληνική ως δεύτερη γλώσσα σε μη-τυπικές μορφές εκπαίδευσηςel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΓκανά, Ελένηel
dc.contributor.committeeMemberΜάγος, Κωνσταντίνοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International