Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΤριανταφυλλίδης, Τριαντάφυλλος Α.el
dc.creatorΝίκου, Ρωξάνθη Α.el
dc.date.accessioned2020-02-24T13:03:53Z
dc.date.available2020-02-24T13:03:53Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19653
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/50957
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6861
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια) -- Ελλάδα -- Βόλοςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΦυσικές επιστήμες -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια) -- Ελλάδα -- Βόλοςel
dc.titleΣτ(ο)ιχίζοντας εννοιολογήσεις μαθηματικών & φυσικών επιστημών μέσα από "α-νοησίες" και προκαλώντας τα επιστημονικά αποδεκτά τους όριαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΠαπαρούση, Μαρίαel
dc.contributor.committeeMemberΑσημόπουλος, Στέφανοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International