Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΛαζαρίδου, Αγγελικήel
dc.creatorΣωτηροπούλου, Εμμανουέλαel
dc.date.accessioned2020-02-24T13:03:26Z
dc.date.available2020-02-24T13:03:26Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other19165
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/50876
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6780
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτική ηγεσίαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Πρωτοβάθμια εκπαίδευση -- Απόψειςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.titleΑυτοαποτελεσματικότητα εκπαιδευτικών και μετασχηματιστική ηγεσία: μια επισκόπηση πεδίουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International