Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαπαρούση, Μαρίαel
dc.creatorΜπουμποδήμου, Μαρία Κ.el
dc.date.accessioned2019-09-02T07:26:18Z
dc.date.available2019-09-02T07:26:18Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19486
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/50690
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8400
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά -- Βιβλία και ανάγνωση -- Ελλάδα -- Λάρισαel
dc.subject.otherΛογοτεχνία -- Μελέτη και διδασκαλία (Προσχολική) -- Ελλάδα -- Λάρισαel
dc.subject.otherΠαιδική λογοτεχνία -- Μελέτεςel
dc.subject.otherΕλληνική γλώσσα, Νέα -- Συνώνυμα και αντίθεταel
dc.titleΣχεδιασμός διδακτικού υλικού για την προσέγγιση αντιθετικών εννοιών στο νηπιαγωγείο με τη συμβολή αναγνωστικών θεωριώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΦιλιππάτου, Διαμάντωel
dc.contributor.committeeMemberΧανιωτάκης, Νικόλαοςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International