Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαρούση, Μαρίαel
dc.creatorΜπουμποδήμου, Μαρία Κ.el
dc.date.accessioned2019-09-02T07:26:18Z
dc.date.available2019-09-02T07:26:18Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19486
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/50690
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8400
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά -- Βιβλία και ανάγνωση -- Ελλάδα -- Λάρισαel
dc.subject.otherΛογοτεχνία -- Μελέτη και διδασκαλία (Προσχολική) -- Ελλάδα -- Λάρισαel
dc.subject.otherΠαιδική λογοτεχνία -- Μελέτεςel
dc.subject.otherΕλληνική γλώσσα, Νέα -- Συνώνυμα και αντίθεταel
dc.titleΣχεδιασμός διδακτικού υλικού για την προσέγγιση αντιθετικών εννοιών στο νηπιαγωγείο με τη συμβολή αναγνωστικών θεωριώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΦιλιππάτου, Διαμάντωel
dc.contributor.committeeMemberΧανιωτάκης, Νικόλαοςel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International