Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΠαπαρούση, Μαρίαel
dc.creatorΜπουμποδήμου, Μαρία Κ.el
dc.date.accessioned2019-09-02T07:26:18Z
dc.date.available2019-09-02T07:26:18Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19486
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/50690
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8400
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά -- Βιβλία και ανάγνωση -- Ελλάδα -- Λάρισαel
dc.subject.otherΛογοτεχνία -- Μελέτη και διδασκαλία (Προσχολική) -- Ελλάδα -- Λάρισαel
dc.subject.otherΠαιδική λογοτεχνία -- Μελέτεςel
dc.subject.otherΕλληνική γλώσσα, Νέα -- Συνώνυμα και αντίθεταel
dc.titleΣχεδιασμός διδακτικού υλικού για την προσέγγιση αντιθετικών εννοιών στο νηπιαγωγείο με τη συμβολή αναγνωστικών θεωριώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΦιλιππάτου, Διαμάντωel
dc.contributor.committeeMemberΧανιωτάκης, Νικόλαοςel


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International