Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠαπαλόη, Ευαγγελίαel
dc.creatorΜπάσιου, Ασπασία Δ.el
dc.date.accessioned2019-09-02T07:26:10Z
dc.date.available2019-09-02T07:26:10Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19451
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/50631
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6168
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσεις -- Ελλάδα -- Μαγνησία (Νομός)el
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Διοίκηση και οργάνωση -- Ελλάδα -- Μαγνησία (Νομός)el
dc.subject.otherΣχολεία -- Διοίκηση και οργάνωση -- Ελλάδα -- Μαγνησία (Νομός)el
dc.subject.otherΣχολικοί διευθυντές -- Ελλάδα -- Μαγνησία (Νομός)el
dc.titleΗ αυθεντικότητα του διευθυντή - ηγέτη και η συμβολή του στην παρακίνηση (motivation) και ενδυνάμωση (empowerment) των εκπαιδευτικώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International