Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΧρονάκη, Άνναel
dc.creatorΜπάλλα, Ευταλή Α.el
dc.date.accessioned2019-09-02T07:26:06Z
dc.date.available2019-09-02T07:26:06Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19448
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/50608
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3002
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια) -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΔιδασκαλία -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΔιδακτική των μαθηματικώνel
dc.subject.otherΡομποτική -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Επίδραση των τεχνολογικών καινοτομιώνel
dc.titleΔιερευνώντας τα μαθηματικά των παιδιών και τις μεταξύ τους αλληλεπιδράσεις στο πλαίσιο κατασκευών σε εργαστήριο εκπαιδευτικής ρομποτικήςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΠεχτελίδης, Ιωάννηςel
dc.contributor.committeeMemberΜάγος, Κωνσταντίνοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International