Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠαπαδημητρίου, Αλέξανδρος Λ.el
dc.creatorΓιάτσιου, Άνναel
dc.date.accessioned2019-09-02T07:26:06Z
dc.date.available2019-09-02T07:26:06Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other18937
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/50603
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1370
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕπιληψία στα παιδιάel
dc.subject.otherΠαιδιά με μαθησιακές δυσκολίες -- Εκπαίδευσηel
dc.titleΔιαγνωστική αξιολόγηση μαθησιακών δυσκολιών σε παιδιά με επιληψίαel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Ιατρικής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International