Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜπέλλου, Βικτώρια-Μαρίαel
dc.creatorΠιτένη, Ελένη Η.el
dc.date.accessioned2019-07-03T11:42:07Z
dc.date.available2019-07-03T11:42:07Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19041
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/50126
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕπιχειρήσεις -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subject.otherΕπιχειρήσεις -- Σχεδιασμόςel
dc.subject.otherΜάρκετινγκ -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.titleΟ ρόλος του μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις: μια μελέτη περίπτωσης στην Ελλάδαel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International