Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚαφέτσιος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΓκαρέλης, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2019-07-03T11:42:06Z
dc.date.available2019-07-03T11:42:06Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19160
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/50121
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6053
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Επαγγελματικό άγχοςel
dc.subject.otherΚίνητρα στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Ψυχολογίαel
dc.titleΤο άγχος και η επίδρασή του στα κίνητρα και στην αυτοαποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International