Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΛαζαρίδου, Αγγελικήel
dc.creatorΘεοδωροπούλου, Χριστίνα Γ.el
dc.date.accessioned2019-07-03T11:42:06Z
dc.date.available2019-07-03T11:42:06Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other19166
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/50119
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.8365
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτική ηγεσίαel
dc.subject.otherΔιευθυντές σχολείων -- Ρόλοςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσειςel
dc.titleΤα στυλ ηγεσίας των διευθυντών, όπως τα αντιλαμβάνονται οι εκπαιδευτικοι Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και ο ρόλος τους στην επικοινωνιακή τους ικανοποίησηel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International