Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣταυρόπουλος, Βασίλειοςel
dc.creatorΑναστασιάδου, Σοφίαel
dc.date.accessioned2019-07-03T11:42:06Z
dc.date.available2019-07-03T11:42:06Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19154
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/50116
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5969
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Πρωτοβάθμια εκπαίδευση -- Στάσεις και αντιλήψειςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Επαγγελματική ικανοποίησηel
dc.titleΑντιλήψεις και στάσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τις απουσίες του προσωπικού και την καθυστερημένη προσέλευση στο σχολείο: η συμβολή της επαγγελματικής ικανοποίηση, της αφοσιώσης και του οργανωτικού κλίματος του σχολείουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International