Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΛαζαρίδου, Αγγελικήel
dc.creatorΝιτσοτόλης, Βασίλειοςel
dc.date.accessioned2019-07-03T11:42:05Z
dc.date.available2019-07-03T11:42:05Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other19149
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/50114
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6004
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσειςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικό έργο -- Αξιολόγησηel
dc.titleΣτάσεις των εκπαιδευτικών για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International