Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΚουτούζης, Εμμανουήλel
dc.creatorΖαφείρη, Στυλιανήel
dc.date.accessioned2019-07-03T11:42:05Z
dc.date.available2019-07-03T11:42:05Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other19177
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/50113
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6020
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικό έργο -- Αξιολόγησηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Πρωτοβάθμια εκπαίδευση -- Αξιολόγησηel
dc.titleΗ αξιολόγηση ως παράγοντας ανάπτυξης της επαγγελματικής επάρκειας του εκπαιδευτικούel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International