Show simple item record

dc.contributor.advisorΚουτούζης, Εμμανουήλel
dc.creatorΖαφείρη, Στυλιανήel
dc.date.accessioned2019-07-03T11:42:05Z
dc.date.available2019-07-03T11:42:05Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other19177
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/50113
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6020
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικό έργο -- Αξιολόγησηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Πρωτοβάθμια εκπαίδευση -- Αξιολόγησηel
dc.titleΗ αξιολόγηση ως παράγοντας ανάπτυξης της επαγγελματικής επάρκειας του εκπαιδευτικούel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International