Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜαγουλιώτης, Απόστολος Ν.el
dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.creatorΣιακαβάρα, Ιωάννα-Βάϊα Δ.el
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:43Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:43Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other18710
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49980
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3212
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά -- Συναισθήματαel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ψυχολογία -- Έρευναel
dc.subject.otherΠαιδικά σχέδια -- Ψυχολογικές απόψειςel
dc.subject.otherΣτερεότυπα (Κοινωνική ψυχολογία)el
dc.titleΤο παιδικό σχέδιο ως μέσο διερεύνησης έμφυλων στερεοτύπων όσον αφορά τα συναισθήματαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International