Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΜαγουλιώτης, Απόστολος Ν.el
dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.creatorΣιακαβάρα, Ιωάννα-Βάϊα Δ.el
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:43Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:43Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other18710
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49980
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3212
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά -- Συναισθήματαel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ψυχολογία -- Έρευναel
dc.subject.otherΠαιδικά σχέδια -- Ψυχολογικές απόψειςel
dc.subject.otherΣτερεότυπα (Κοινωνική ψυχολογία)el
dc.titleΤο παιδικό σχέδιο ως μέσο διερεύνησης έμφυλων στερεοτύπων όσον αφορά τα συναισθήματαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International