Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΤσιχουρίδης, Χαριλάοςel
dc.contributor.advisorΒαβουγυιός, Διονύσιοςel
dc.creatorΚατσάνου, Ευθαλία Α.el
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:43Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:43Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19259
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49976
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦυσικές επιστήμες -- Μελέτη και διδασκαλία.el
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες τηςel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.titleΕικονικά και πραγματικά περιβάλλοντα και η εναλλαγή τους στη διδασκαλία εννοιών των φυσικών επιστημών σε μαθητή με μαθησιακές δυσκολίες: μελέτη περίπτωσηςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International