Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΒαβουγυιός, Διονύσιοςel
dc.creatorΚιοσσέ, Σοφίαel
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:40Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:40Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19055
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49963
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4876
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑυτισμόςel
dc.subject.otherΑυτιστικά παιδιά -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες τηςel
dc.subject.otherΦυσικές επιστήμες -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΜηχανική -- Μελέτη και διαδασκαλίαel
dc.titleΔιερεύνηση των εναλλακτικών ιδεών για έννοιες της μηχανικής παιδιών με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας: μελέτη δύο περιπτώσεωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΒλάχος, Φίλιπποςel
dc.contributor.committeeMemberΑργυρόπουλος, Βασίλειοςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International