Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΣταυρόπουλος, Βασίλειοςel
dc.creatorΔοξαριώτης, Γεώργιος Α.el
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:39Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:39Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19222
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49956
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6142
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣχολικοί διευθυντές -- Ελλάδα -- Λάρισαel
dc.subject.otherΣχολεία -- Διοίκηση και οργάνωση -- Ελλάδα -- Λάρισαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Διοίκηση και οργάνωση -- Ελλάδα -- Λάρισαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτική ηγεσίαel
dc.titleΔιερεύνηση σχέσεων της ηγετικής συμπεριφοράς του διευθυντή και της αφοσίωσης των εκπαιδευτικών στο σχολείο που υπηρετούν, με τις επιλεγόμενες στρατηγικές διαχείρισης συγκρούσεων: μελέτη σε εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International