Show simple item record

dc.contributor.advisorΣταυρόπουλος, Βασίλειοςel
dc.creatorΔοξαριώτης, Γεώργιος Α.el
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:39Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:39Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19222
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49956
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6142
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣχολικοί διευθυντές -- Ελλάδα -- Λάρισαel
dc.subject.otherΣχολεία -- Διοίκηση και οργάνωση -- Ελλάδα -- Λάρισαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Διοίκηση και οργάνωση -- Ελλάδα -- Λάρισαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτική ηγεσίαel
dc.titleΔιερεύνηση σχέσεων της ηγετικής συμπεριφοράς του διευθυντή και της αφοσίωσης των εκπαιδευτικών στο σχολείο που υπηρετούν, με τις επιλεγόμενες στρατηγικές διαχείρισης συγκρούσεων: μελέτη σε εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International