Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΣταυρόπουλος, Βασίλειοςel
dc.creatorΔοξαριώτης, Γεώργιος Α.el
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:39Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:39Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19222
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49956
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6142
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣχολικοί διευθυντές -- Ελλάδα -- Λάρισαel
dc.subject.otherΣχολεία -- Διοίκηση και οργάνωση -- Ελλάδα -- Λάρισαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Διοίκηση και οργάνωση -- Ελλάδα -- Λάρισαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτική ηγεσίαel
dc.titleΔιερεύνηση σχέσεων της ηγετικής συμπεριφοράς του διευθυντή και της αφοσίωσης των εκπαιδευτικών στο σχολείο που υπηρετούν, με τις επιλεγόμενες στρατηγικές διαχείρισης συγκρούσεων: μελέτη σε εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International