Show simple item record

dc.contributor.advisorΚουτούζης, Εμμανουήλel
dc.creatorΞυφτερά, Ειρήνηel
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:39Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:39Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other19148
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49955
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6003
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσεις -- Ελλάδα -- Λάρισαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί, Αξιολόγησή των -- 'Έρευνα -- Ελλάδα -- Λάρισαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Αξιολόγηση -- Έρευνα -- Ελλάδα -- Λάρισαel
dc.titleΗ αξιολόγηση των εκπαιδευτικών των σχολικών μονάδων και ο ρόλος της κουλτούρας εμπιστοσύνης στο ελληνικό σχολείοel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International