Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΚουτούζης, Εμμανουήλel
dc.creatorΞυφτερά, Ειρήνηel
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:39Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:39Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other19148
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49955
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6003
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσεις -- Ελλάδα -- Λάρισαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί, Αξιολόγησή των -- 'Έρευνα -- Ελλάδα -- Λάρισαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Αξιολόγηση -- Έρευνα -- Ελλάδα -- Λάρισαel
dc.titleΗ αξιολόγηση των εκπαιδευτικών των σχολικών μονάδων και ο ρόλος της κουλτούρας εμπιστοσύνης στο ελληνικό σχολείοel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International