Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΧανιωτάκης, Νικόλαοςel
dc.creatorΔιαμαντή, Παναγιώταel
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:37Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:37Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19159
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49946
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6049
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜελέτη, Μέθοδός τηςel
dc.subject.otherΣχολική εργασία στο σπίτιel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Έρευναel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Απόψειςel
dc.titleΠολιτικές για τις κατ' οίκον εργασίες και η περίπτωση του προγράμματος "η τσάντα στο σχολείο": αντιλήψεις εκπαιδευτικώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International