Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΛαζαρίδου, Αγγελική, 1957-el
dc.contributor.advisorΚουτούζης, Εμμανουήλel
dc.contributor.advisorΙορδανίδης, Γεώργιος Δ.el
dc.creatorΓκελαμέρης, Δημήτρης Β.el
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:36Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:36Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19077
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49938
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1498
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσεις -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί, Αξιολόγησή των -- 'Έρευνα -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Αξιολόγηση -- Έρευνα -- Ελλάδαel
dc.titleΟι μελλοντικές τάσεις στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών: έρευνα πεδίου με τη μέθοδο Delphiel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International