Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΛαζαρίδου, Αγγελική, 1957-el
dc.contributor.advisorΚουτούζης, Εμμανουήλel
dc.contributor.advisorΙορδανίδης, Γεώργιος Δ.el
dc.creatorΓκελαμέρης, Δημήτρης Β.el
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:36Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:36Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19077
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49938
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1498
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσεις -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί, Αξιολόγησή των -- 'Έρευνα -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Αξιολόγηση -- Έρευνα -- Ελλάδαel
dc.titleΟι μελλοντικές τάσεις στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών: έρευνα πεδίου με τη μέθοδο Delphiel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International