Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑσημόπουλος, Στέφανοςel
dc.creatorΜπακάλη, Βάιαel
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:36Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:36Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other19045
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49936
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5995
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕντροπίαel
dc.subject.otherΘερμοδυναμική -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΣτατιστική φυσική -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΔάσκαλοι -- Εκπαίδευσηel
dc.titleΠειραματική διδασκαλία για τις εννοιολογήσεις της εντροπίας από υποψήφιους δασκάλουςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΠολίτης, Παναγιώτηςel
dc.contributor.committeeMemberΤριανταφυλλίδης, Τριαντάφυλλος Α.el


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International